Page 8 of 11 FirstFirst 1234567891011 LastLast
Results 71 to 80 of 105

Thread: For The Fame!

Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Red face

Doh! tongue

Mischien help het als ik de Dave Sim van het board ga worden.

Aan de andere kant is dat mischien niet zo slim want dan wordt ik door de dames van het board tot in de volgende eeuw betookt met hatemail.

eh mee dat plan kan de prullenbak in.

*pakt pen en papier en begint idee?n uit te werken*

------------------
    "Godverdegloeiendeteringkut!"
    John Byrne|BW:2

Inactive Member tothleben's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by tothleben:
    "Some day you'll wonder you never saw me coming"

Defunkt:
    Wonderschone woorden Toth(over die zwevende kiezer en vrouwen met een goede slechte smaak!)..maarre die quote van hierboven..vroegtijdige ejaculatie!Je hebt nu Black Kiss..je weet wat niet helpt!
    <HR></BLOCKQUOTE>
    Eh ... ik had Black Kiss een tijdje opzij gelegd omdat ik geacht wordt een boek van 300 blz binnen nu en een week op 16 A4'tjes samen te vatten, maar van wat ik gelezen heb verbaasd het me eigenlijk niet eens dat ik wat jij hier noemt nog tegen ga komen !
    Over die vroegtijdige ejaculatie ... over die tekst ga ik het toch es ff met die meneer van Eels hebben (waar ik het vrijelijk van gepikt heb. Weliswaar geen quote maar parafrase ... maar toch) ...

Damn ...

------------------

Inactive Member xdeath77x's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

OH! In de hoek! Ik ben groot lomp en lelijk naar mijn grote voorbeeld Paul Bearer (kent geen mens hier maar goed). Loop er tegenwoordig geschoren bij, nette kleren aan en een net verzorgt baardje en zelfs haircut. Maar dat neemt niet weg dat ik een hardcore kid (mensen die teveel zeiken over hun band)in hart en nieren ben. Verder ben ik gezegend met een volstrekt tegenstrijdig lichaam dat zowel gespierd en strak is als dat ik een aandoenlijke pens van hier tot ginder heb.

Hoe ik het ook wend of keer ik blijf aangestaard worden voor lompe boer en toch trek ik hoog ontwikkelde mensen aan die na maanden roepen hoe geweldig lief en betrouwbaar ik wel niet ben terwijl ze in het begin voor me op de loop wilden.

Oftewel innerlijk/uiterlijk verhaal is een luizige leugen die nergens op slaat (vind ik dan). Meestal gaat hier in Den Bosch op: Des te beter gekleed des te kleiner de herseninhoud!

En dan nog iets: Dolores: een vrouw die zo ontwikkeld is en zo'n gevoel voor humor heeft hoeft echt niet in te zitten dat ze wordt voorbijgestreeft wordt door Blonde bimbo's met een silcon-valley replica op de ribbenkast. Des te mooier de vrouw des te erger de gesprekken the morning after. Dus als ik al iets van een minderwaardigheids complex signaleerde dan heb jij dat dus echt niet nodig. Maar misschien ben ik nu iets te dom om door een vage vorm van sarcasme heen te kijken.

---------------------------------------------
    Music can save your day, but won't save your soul! - Fred New Born Fire

------------------

Inactive Member xdeath77x's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

OH! In de hoek! Ik ben groot lomp en lelijk naar mijn grote voorbeeld Paul Bearer (kent geen mens hier maar goed). Loop er tegenwoordig geschoren bij, nette kleren aan en een net verzorgt baardje en zelfs haircut. Maar dat neemt niet weg dat ik een hardcore kid (mensen die teveel zeiken over hun band)in hart en nieren ben. Verder ben ik gezegend met een volstrekt tegenstrijdig lichaam dat zowel gespierd en strak is als dat ik een aandoenlijke pens van hier tot ginder heb.

Hoe ik het ook wend of keer ik blijf aangestaard worden voor lompe boer en toch trek ik hoog ontwikkelde mensen aan die na maanden roepen hoe geweldig lief en betrouwbaar ik wel niet ben terwijl ze in het begin voor me op de loop wilden.

Oftewel innerlijk/uiterlijk verhaal is een luizige leugen die nergens op slaat (vind ik dan). Meestal gaat hier in Den Bosch op: Des te beter gekleed des te kleiner de herseninhoud!

En dan nog iets: Dolores: een vrouw die zo ontwikkeld is en zo'n gevoel voor humor heeft hoeft echt niet in te zitten dat ze wordt voorbijgestreeft wordt door Blonde bimbo's met een silcon-valley replica op de ribbenkast. Des te mooier de vrouw des te erger de gesprekken the morning after. Dus als ik al iets van een minderwaardigheids complex signaleerde dan heb jij dat dus echt niet nodig. Maar misschien ben ik nu iets te dom om door een vage vorm van sarcasme heen te kijken.

---------------------------------------------
    Music can save your day, but won't save your soul! - Fred New Born Fire

------------------

Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by tothleben:
    <HR></BLOCKQUOTE>

Wonderschone woorden Toth(over die zwevende kiezer en vrouwen met een goede slechte smaak!)..maarre die quote van hierboven..vroegtijdige ejaculatie!Je hebt nu Black Kiss..je weet wat niet helpt! redface
    biggrin

------------------
    VIVA LA TOM & DHALUA!!

Inactive Member William_the_Bloody's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Question

Hoe gaat het nu met je bandje?

------------------
    Angelus: I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.

Buffy|Becoming II

Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Talking

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by xdeath77x:
    OH! In de hoek! Ik ben groot lomp en lelijk naar mijn grote voorbeeld Paul Bearer (kent geen mens hier maar goed).
    <HR></BLOCKQUOTE>

Ah Yes, de voormalig manager van Undertaker en Kane.

I'm Paul Bearer and you are not.

Vertel mij niks over de WWF vrienden ik weet bijna alles. biggrin

------------------
    "Godverdegloeiendeteringkut!"
    John Byrne|BW:2

Inactive Member Wolverine_nl's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Defunkt:
    Nadat ik er een grote punt aan had gezogen nee! niet aan Big OH!, want die is te kieskeurig!En ik ben een net katholiek meisje en ga nou niet allemaal denken dat ik oneerbare gedachten van OH heb want dat is niet zo want anders ga ik met stenen gooien enz. wink (alhoewel, in de kerkers van mijn gedachten denk ik dat je eigenlijk helemaal niet zo kieskeurig bent heeft volkszanger Hans De Booij niet ooit eens gezongen: ..ik hou van alle vrouwen mijn hart is veels te groot mijn hart is veel te groot.. OH kan niet tussen al die heerlijke kippetjes kiezen en daarom zijn achtergrond en studie kennende heeft hij een groot rechtsgevoel en zal hij onze harten niet willen breken..*zucht* OH be gentle with us women! biggrin )
    Moet ik zeggen dat ik van de bijdragen van de anderen ook zeer heb genoten..wat een idee fix dat (mannelijke)comic lezers nerds zijn. Voor alle mannen van dit MB
    YOU STUD YOU...PURRRRRRRR !!!
    biggrin biggrin
    OK see you next month op het nieuwe MB. Ga verhuizen IRL dus een maandje afkicken van weekly.dose, dose!!! AAh nu pas snap ik die naam..dose get it doos!! cool wink

<HR></BLOCKQUOTE>

Freaky gesproken zeg! En van die dose...er zijn er wel meerdere die dat nog niet zagen biggrin

En veel suc6 met een maandje compatible sibaticle zijn wink

------------------
    "knock knock, who's there..?" - Wolverine_nl frags Stevemaster online

http://www.art-community.com/artwork.asp?artid=wolvie
    www.gamesoverzicht.nl

Inactive Member -steven-'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ik zat net te denken he, ik ga denk ik maar weer effe uit eten bij Florin omdat daar een lekker....ow laat ook maar straks vind Oh! dat ik een zieke geest heb. smile

-steven-

------------------
    ooowwwwaaaaaahhhhoooeeeew
    -Jenna Jameson

Inactive Member Tom Groot's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by -steven-:
    Ik zat net te denken he, ik ga denk ik maar weer effe uit eten bij Florin omdat daar een lekker....ow laat ook maar straks vind Oh! dat ik een zieke geest heb. smile

-steven-

<HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat bij de illegale MaG vooral de serveerster bij Dikke Dries niet lelijk was. biggrin

------------------
    Angel's lame. His hair goes straight up and he's bloody stupid.
    - De Buffybot, BTVS: "Intervention"